grymmaste på länge

Jag vet att min uppdatering är sämst på sommaren,men så blir det. Ska försöka bli bättre,men tänker inte lova något. I helgen har jag varit på stadsfesten,i fredags kollade jag på Ulrik och umgicks med trevligt folk,igår kollade jag på Mange makers som va grymt,fett ös! Fick även deras autografer på en tygväska som det stod "det va fest mange bjöd jag drack" på! Och alla fyra är ju snygga,vissa snyggare än andra,men spela roll!! kom hem runt halv 1 efter en skön promenad hem,somnade väl runt 3 nån gång och vaknade halv 1 idag. Jag mår väl som jag förtjänar idag,ont i halsen och ont överallt. Nu ska jag sätta mig i solen och försöka pigga på mig lite! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0