te extraño

Helt sinnes att det är ett nytt år! Känns helt knas.
Hade iallafall bästa nyårsafton någonsin med världens bästa brudar!
Drog till Julia vid halv 5 då va Maja och Lina redan där,sen runt kvart över 5 kom Tina och Mathilda och då satt dom två och kollade på när vi andra fixade håret oså. Sen lagade vi mat,när den va klar så bytte vi om sen käkade vi och efter vi hade ätit så satte vi oss i soffan och körde med andra ord,gick väl sådär men kul var det! Sen gick jag och Mathilda och mötte Lisa och när vi kom tillbaka så körde vi charader och fyfan va kul de va! Runt 9 kom Jossan och Leila,då fortsatte vi med charader. Sen va de nån som tyckte att vi skulle busringa och fyfan va vi garva!!
Sen på tolvslaget öppna vi en pommac och kollade på fyrverkerier. Vi sjöng även för Lina som fyller år, GRATTIS!
Sen gick vi in,jag och Maja hämtade en tårta som var till Lina och efter det tog vi massa gruppbilder.
Bilder kommer någon dag då jag fått tag på några,för att Lina och Jossan har alla bilder!
Men nu ska jag kolla på tv,har skitont i huvudet,så vi hörs sen istället.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0