nu går jag och lägger mig och taggar inför att kolla på handboll i Kramfors imorgon.

VEM

Vem är i rummet med dig? inte en enda människa,forever alone..
Vem fick du senaste sms av? rasmus
Vem tänker du på nu? ja,inget jag tänker berätta om.
Vem pratade du senast i telefon med? pappa
Vem missade du senaste samtalet från? marcus
Vem önskar du var med dig nu? ja,en väldigt speciell person.

VAR

Var är din mobiltelefon? brevid mig
Var handlar du mest? oftast h&m,monki eller gina tricot.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? på en handbollsavslutning för ett antal år sedan.
Var åkte du senast bil? till skolan imorse.

VAD

Vad åt du senast? chips
Vad drack du senast? trocadero
Vad är det för färg på dina byxor? har inga byxor på mig..Sitter i sovtröja under täcket,så ja..
Vad är den närmaste saken som är blå? min kudde
Vad har du på fötterna? duntofflor
Vad är din favorit färg? lila.
Vilken film såg du senast? hur man blir av med en kille på 10 dagar.
Vad hör du just nu? tv:n

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja
Hånglat på en bio? nej
Hånglat i skogen? nej
Tyckt att din kusin är het? haha
Sovit naken? ingen aning
Kört över hastighetengränsen? har tyvärr inget att köra än..
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? hahahaha jaa..
Fått hicka? ja
Stulit pengar från en kompis? nej
Varit i slagsmål? nej,haha
Smugit ur ditt hus? tror inte det.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? för många gånger.
Hånglat med en främling? nej
Älskar eller saknar någon nu? helt otroligt jävla obeskrivligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0