you with the sad eyes

Hej,idag har jag varit i skolan,trodde helt ärligt att jag skulle frysa ihjäl när jag gick,va typ 13- och skulle bli ännu kallare i helgen,usch..
Dagen i allmänhet gick ganska fort,sjukt kul tjejsnack hade vi iallafall,vi fick lära oss självförsvar,lär ju sett ganska kul ut med 15 tjejer som står och skriker och sparkar och allt möjligt,haha..
Sen drog jag till gymmet med Elsa,Emma och Maja,körde nästan 1 och en halvtimme,gick riktigt bra! När jag var klar där kom pappa och vi åkte och köpte sallad till mig sen drog jag till kyrkan och va på mässa,sen när den va slut så åkte vi och handlade tills helgen för då ska Anna sova här!
Sen åkte vi till mormor för jag skulle lämna ett par byxor som hon skulle laga,sen åkte jag hem. Så kom hem för ungefär en timme sen för första gången på hela dagen och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv!
Hörs imorgon då jag ska släpa en jävla skridskoväska till skolan..Aja,överlever nog:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0