man måste dö några gånger innan man kan leva

Hej,kom hem strax innan halv 12 igår kväll,Kramfors vann med 6-0! När jag kom hoppade jag in i duschen så kom inte i säng förrns klockan var 12 typ...Otroligt glad att jag hade sovmorgon imorse,men sen när jag gick till skolan så kändes det som att jag skulle förfrysa mina öron,termometern visade -15 grader när jag gick hemifrån,jag som trodde att det höll på att bli varmare,men icke sa nicke..
Nu sitter jag och pratar med Majsan om någonting som händer om 2 veckor,det är nämligen att den 2 mars åker vi till Stockholm och chillar och kollar på Avicii,bättre start på lovet går fan inte att få,så stannar där över helgen och kommer hem på söndagkväll! Så jäkla övertaggad så det är helt sjukt!
Nu ska jag glo tv,så hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0