jag kan dig ut och innantill

Imorgon är det den där dagen,då alla kärlekspar ser till att mysa lite extra mycket,köpa något gulligt till varandra,ja bara visa sin kärlek lite mer än vanligt. Den där dagen då det är så jobbigt att inte ha någon att mysa med,att inte ha någon att köpa något gulligt till och framför allt inte ha en speciell person att visa sin kärlek till.
Det är inte så att jag inte är lycklig,för det är jag,jag har världens bästa vänner och familj. Men det är just den dagen,den 14 februari,som det svider lite extra mycket när man inte har den där killen man så gärna vill mysa med. När man så väl vet exakt vem man skulle vilja spendera sin dag med,det är då det känns rent ut sagt förjävligt. Jävla alla hjärtans dag.
Och samtidigt som man känner att alla dessa känslor finns inom en så skulle det underlätta att ha någon att prata med,men sen när man inte vem man ska prata med,för man är rädd att dom inte ska förstå. Det är då det känns extra jobbigt. Kände att jag behövde skriva det här. Men jag antar att det bara är några jävla ilandsproblem.



Hej,hade egentligen tänkt skriva på min uppsats,men istället har jag legat och kollat på bring it on,vilket jag faktiskt tänkte fortsätta med efter att jag borstat tänderna och fixat mig för natten. Så jag ska väl byta om nu,så hörs vi imorgon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0