stand for something even if it means to stand alone.

Hej,idag mår jag mycket mycket bättre än igårkväll! Helt okej skoldag förutom att tröttheten tillslut tog över...Tjejsnack sista timmen som ägde som alltid,kommer inte vilja byta tillbaka till vanliga grupper när tjejsnacket tar slut..
Har även precis gjort klart det sista på hemkunskapsläxan som bestod av att torka golv,gjorde i mitt rum,där finns de inte så mycket att torka;)
Innan det var jag även hos mormor och hämtade mina byxor som hon hade lagat.
Nu ska jag snart packa min gympaväska för imorgon,skridskor,hehe ganska kul,dock suger jag,hehe..
Men nu vart det här ett jättestruligt inlägg så sätter punkt här.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0