kärleksrevolt

Just i denna stund så sitter jag på min säng och ska snart fortsätta skriva på min uppsats eftersom jag inte kunde skriva eftersom jag blev tvingad att lämna ifrån mig datorn. ni får väl sluta vara så jävla sen till lektionen så ni inte får nån dator.
Så ska skriva lite nu,sen käka middag sen drar jag till Sundsvall och kollar på min brors hockeymatch,hockey♥♥♥ Så vet inte riktigt när jag kommer hem. Imorgon börjar jag halv 10 för vi har friluftsdag och jag slutar 1 så det är nice,sen halv 4 så börjar smyckesdesignen,som jag längtat,mest efter allt tjejsnack;)
Sen på kvällen skriver jag antagligen klart uppsatsen som ska in 11 imorgonkväll,men nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett,så vi hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0