lät du henne komma närmre

Hej! Hoppas att alla hade en fin julafton, det hade iallafall jag! Jag åt hur mycket god mat som helst och myste på ordentligt! Jag fick även superfina julklappar, bland annat en dator så nu kommer jag kunna(försöka) blogga mer! Jag blev jättechockad när jag öppnade paketet med datorn för jag och mamma hade pratat om en dator några dagar innan och hon sa att jag inte skulle få någon utan att jag skulle få en när jag gick ut nian istället, så när jag öppnade blev jag jätteglad!
Fick även en massa nödvändiga småsaker som jag behövde! Och jag fick körsbärstomater av mormor och morfar för att dom vet hur mycket jag tycker om det♥
Nu hade jag tydligen lovat min syster att åka pulka med henne så jag ska hoppa i varma kläder sen bege mig ut i all snö!
Kan inte bjuda på någon bild för har inga på datorn än.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0