Sometimes being strong means being able to cry, and sometimes moving on means being strong enough to let go.

Hej,sitter och kollar på superman returns. Har gäster här men har inte speciellt mycket att göra. Käkade kräftor och paj till middag,så sjukt gott!
Fick även ett samtal från Tina och hon skulle ringa igen senare,verkade finnas lite att prata om!
Och jag är ganska arg,har varit det hela dagen och blev inte bättre för att jag och Tina tog tag i och pratade med en tjej från vår klass som skrivit massa skit om oss,helvete vad lack jag blev. Haha;)
Men nu ska jag sitta här och vänta på att Tina ringer igen,lär väl dock dröja nån timme men aja.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0