Just because i care for you a lot more than i should doesn't mean you can take me for granted.

Det har varit otroligt skönt att bara vara hemma ikväll, drog ut på en timmes powerwalk också,fett skönt att bara gå och tänka. Ska alldeles strax gå och duscha sen ska jag väl kolla på en film eller något innan jag ska försöka somna tidigt eftersom jag börjar skolan klockan 8 imorgon. Kan bestämt säga att det här lovet har varit det absolut bästa sommarlovet någonsin och jag helst av allt inte vill att det ska ta slut,men det finns ingenting att göra åt det så. Kommer nog upp lite bilder från min sommar någon dag framöver så håll koll!
Men nu ska jag gå och duscha,puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0