but you just might, be the one I've been waiting for my whole life.

Har haft en jättemysig kväll,började med
att jag,Tina,Mathilda och Anna gick mer på donken och käkade,sen gick vi på videoteket och hyrde film sen till Ica och köpte godis och tillbaka till mig,sen kom Erik och Jesper så vi kollade på två filmer och sen bestämde vi oss för att lägga oss på studsmattan och kolla på stjärnorna en stund,vid 11 drog Anna och Mathilda så då låg jag,Tina,Jesper och Erik kvar på studsmattan och pratade om allt och ingenting.
Imorgon ska jag sova,sen ska jag va med några på kvällen som det verkar nu,trevligt värre alltså.
På torsdag börjar skolan,inte så jättetaggad direkt men jag överlever.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0