bara tanken på dig gör att mitt hjärta börjar slå dubbla slag

Hej,idag har jag haft en sjukt soft dag,jag och Anna mötte upp Mathilda runt 2 och käkade "lunch" på subway och hade världens pratstund,satt där cirka 2 timmar sen hängde vi med Mathilda till lidl för hon skulle handla sen gick vi på hemköp sen satt vi oss en stund på kajen i solen!
Sen gick jag och Anna hem och jag såg på handboll,Sverige förlorade dock finalen men dom kämpade på bra!
Sen skulle jag städa så det gjorde jag,sen åkte jag till Tina,vi tog cykeln till Ica och handlade jordgubbar och vindruvor då satte vi oss på kajen och åt det,Carro och Julia kom ett tag och när dom drog så kom Erik,Emil och Jesper och satt med oss ett tag,sen drog vi till donken och värmde oss sen gick jag Tina och Erik till Tina där min brorsa hämtade mig.
Har även hunnit med att prata i telefon med Lisa för en kvart sen och hon sa att jag ska sova för att jag är trött men jag kan inte sova,hehe..
Nu ska jag försöka sova iallfall,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0