svar på frågestund del 1

linn om Q/A:
vad ska du göra i sommar?
vilket är din favoritsak ur din garderob,tex en tröja,ett par shorts eller ett par skor kanske?:)

SVAR: i sommar vet jag inte riktigt vad jag ska göra,har inte bestämt något,ska iallafall umgås med världens bästa vänner!
Min favoritsak i garderoben måste jag nog säga mina converse!:)

bella om Q/A:
varför började du blogga?:)
Din favvo mat?
Favorit låt?
Sommar eller vinter?
Skolan eller fängelse?
Favvo lärare?
Favorit ämne?
Favorit blogg?(vänners)
Favorit blogg?(inte vänners)

SVAR: Jag började blogga för ganska länge sedan,har haft några bloggar innan den här,men jag gjorde det för att jag verkade tycka det var kul och sedan har jag bara fortsatt:)
Min favoritmat måste jag nog säga att det är tacos eller grillat,delad första plats!
Oj,jag kan nog inte riktigt svara på vilken min favoritlåt är,men länkar min lista: kgthj
SOMMAR!
skolan,för man får ju faktiskt gå hem efter några timmar.
Liza,min svenskalärare.
Svenska.
Lisas, Carros, Mathildas, Felicias, Tildas, det är dom jag oftast läser.

sara om Q/A:
vilken är din favoritaffär?:)

SVAR: min favoritaffär är nog monki,h&m,gina och bikbok.

josefin h om Q/A:
är du på g med philip johansson?:)
har hört att ni brukar smsa;)

SVAR: jag brukar smsa med honom,men vi är inte på g,vi är kompisar.

varför gillar du hockey så mycket?:)
har du slutat i handboll? varför isåfall?:(

SVAR: för att min bror har spelat hockey sedan jag föddes så jag har växt upp med hockey,och jag har alltid tyckt om att titta på hockey,jag ångrar seriöst att jag sa nej till att spela hockey när mina föräldrar frågade när jag var mindre!
Ja,jag har slutat,dels för att mina knän är konstiga i stort sätt hela tiden och några till saker som jag helst inte tar upp här. Saknar det dock sjukt mycket.

Anonym om Q/A:
vilka kan du lita mest på av dina vänner?

SVAR: Jag kan lita på mina närmaste tjejkompisar,alltså Tina,Maja,Lisa,Sigrid,Rebecka,Jossan,Leila,Vilma och Amelia. Men den som jag oftast pratar med och det är något som har hänt så är det Sigrid eller Tina.

felicia om Q/A:
hur sköter du ditt hår?
kan du visa en bild på hur långt det är?:)
kram!

SVAR: Jag plattar/lockar det nästan aldrig,jag tvättar det varannan dag,trots att alla säger att man helst ska tvätta det två gånger i veckan,men det är typ vad jag gör,men jag har sånt där hår som inte blir slitet så fort.
Har ingen ny bild men har en sen i somras,så ni får tänka er det fast plus några centimeter,ungefär fem:)



Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Vad vill du gå för gymnasium/gymnasielinje?
Hoppas allt är bra,kram!

SVAR: Vad jag känner just nu så vill jag bli stylist/designer:)
Jag skulle vilja gå en hantverkslinje med stylistinrktning.
Allt är bra:) Kram

filippa om Q/A:
vad är det bästa du vet?
vad är det värsta du vet?

SVAR: Det bästa jag vet är min familj,mina vänner och min telefon:)
Det värsta jag vet är folk som sviker och falska vänner.

hejsan om Q/A:
glee eller 90210?
favoritdjur?
favoritfärg?
one direction eller justin bieber?

SVAR: 90210
mitt favoritdjur är kanin
gillar många färger:)
justin bieber och one direction;) kan inte välja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0