svar på frågestund del 2

m om Q/A:
är det något på g mellan dig och jacob eftersom att du brukar
skriva att du smsar/snackar med han?

SVAR: det är inget på g mellan mig och jacob,vi är bara vänner. Man kan faktiskt smsa med någon utan att vara på g.

anonym om Q/A:
vilken är din favoritsport?
varför ska du ha glasögon?
vem är din absolut bästa vän?

SVAR: Min favoritsport att titta på är hockey och favoriten att spela är handboll!
För att jag får jätteont i mitt huvud när jag läser för att mina ögon inte är så bra,så har fått läsglasögon.
Lisa.

amina om Q/A:
vad har du för färg på ögonen? vad skulle du vilja ha för färg?
har du färgat eller gjort någonting med ditt hår? det är jättefint!!!

SVAR: jag har blå ögon och jag skulle inte vilja ha någon annan färg.
Jag har varken färgat eller slingat mitt hår,det är helt naturligt. Tack så jättemycket!!

laura om Q/A:
gillar du någon?:)
du är så himla fin!

SVAR: nej,eller jag vet inte.
Tack så jättemycket!

sara om Q/A:
om du fick välja mellan att se bara på glee eller bara 90210,vad skulle du välja?
sommar eller vinter?
vit eller svart?

SVAR: 90210,lätt.
SOMMAR
båda:)

Det var alla frågor och det blev två inlägg för det dampade när jag skulle fixa med alla frågor till ett inlägg så det fick bli såhär istället. Hoppas alla är nöjda med svaren:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0