i wish nothing but the best for you

Har gått i skolan i två dagar och är redan less,kul:):):):)
Fick även veta resultatet på spanska provet idag,fick A-,så är nöjd,hade fyra och ett halvt fel,inte fyskam resultat på ett prov man inte pluggat till!
När jag kom hem idag så gjorde jag inte så mycket,vid fem kom min brorsa hem och han har tagit körkort idag,så grattis till han! Nu så har jag en chaufför så fort han är hemma!
Annars ikväll har jag åkte en sväng med bror,badat,sett på 90210 och suttit här,helt okej kväll om ni frågar mig. Imorgon ska jag på skolan,vi har simning,inte ett dugg taggad,vet inte ens om jag kan ha min bikini,sen när vi slutar ska jag på stan med Anna,måste fixa present till Rebecka som fyller år idag som jag ska fira med lite tjejer på fredag!
Fortsätt fråga på frågestunden,vet inte riktigt när jag avslutar den,men tänker vänta med att godkänna frågorna tills jag vet. Kom ihåg att jag svarar på allt.
Nu känner jag att det här blev ett konstigt inlägg,så sätter punkt här.
Puss
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0