i came to dance

Hejsan,idag har jag varit på stan med mamma,köpte present till bror min och fixade även det sista med praoplatsen,ska praoa på vera,blir grymt tror jag!
Har även hunnit med att vara en sväng hos farmor,annars har jag inte gjort så mycket faktiskt,skulle ju egentligen till optikern och beställa glasögon men dom hade stängt så det blir till att gå dit på tisdag istället.
Pratar även med Tina om hur vi ska göra med dom gudstjänster vi har kvar att gå på,det är typ fem kvar och vi måste ha gått alla fem tills inom en månad,blir till att gå varje torsdag och söndag,vet dock inte om vi kan gå imorgon..
Men nu ska jag skriva dag 3,sen dejta min älskade säng!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0