until next time,enjoy your life!

Hej,skolan idag var väl helt okej,förutom att det har regnat exakt hela dagen,och det regnar fortfarande..
Igår hade jag inte behövt träna på läxan för det blev ingen engelska idag,för läraren blev sjuk,men vi skulle bara ha haft engelska i tio minuter för sen var det information inför elevens val,jag valde ett projekt som handlar om vatten,låter kanske inte så kul men jag tror att det kommer bli ganska kul faktiskt,jag kommer ju få åka till Spanien,Italien,Turkiet eller Norge,så det blir väl chill;)
Men det som är lite häftigt är att det bara är våran skola i HELA Sverige som får vara med i projektet,och våran skola ligger i Härnösand som typ 70% av Sveriges befolkning inte vet existerar,men det var bara för att en av spanskalärarna på skolan kände någon i Spanien så då fick hon ett erbjudande om att vara med!
Nu ska jag kila,hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0