tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? 19
3. Hur lång är du? 164/165
4. Vilken är den senaste filmen du sett? united 93
5. Vem ringde du senast? pappa
6. Vem ringde dig senast? brors tjej
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? okej:)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på personen

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? förlovade
10. När såg du senast din mamma? 10 min sen
11. Vilken ögonfärg har du? blueee
12. När vaknade du i dag? blev väckt 9
13. Vilken är din favoritjulsång? ingen aning
14. Vilken är din favoritplats? leksand
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte riktigt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jobbar i usa förhoppningsvis
17. Vad skrämde dig om natten som barn? spöken,mörker
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? min bror
19. Hur stor är din säng? vet inte,90 kanske,men ska skaffa störreeee
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar och stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? stor tischa och trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Vilka städer har du bott i? härnösand
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? ja
27. Vilken är din favoritglass? gammeldags vaniljglass
28. Vilken är din favoritefterrätt? vet inteee
29. Tycker du om kinamat? jorå
30. Tycker du om kaffe? beror på vad för slags kaffe
31. Vad dricker du till frukost? oboy eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? vänster sida eller magen
33. Kan du spela poker? typ
34. Tycker du om att mysa/kela? ja
35. Är du en beroendemänniska? ibland
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja
37. Vill du ha barn? ja, fast när jag är äldre
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, och lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng och havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyrbara smycken? njarå
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? 90210
44. Kan du rulla med tungan? ja 
45. Vem är den roligaste människan du känner? alla jag känner är roliga
46. Sover du med gosedjur? haha nej
47. Vad har du för ringsignal? jag vet inte,nån konstig
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en kudde
50. Flirtar du mycket? nej
51. Kan du byta olja på bilen? nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? en prinsessas dagbok

54. Läser du dagstidningen? ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? ja
56. Dansar du i bilen? varje dag
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? mix megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? lite olika random saker
59. När var du i kyrkan senast? kommer inte ihåg,
60. Vem är din favoritlärare på högstadiet? liza,
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? två nätter kanske?
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? det va en jävligt bra fråga
63. Vad lyssnar du på just nu? girls fall like dominoes - nicki minaj
64. Har du varit med i tidningen? ja
65. Vad är det konstigaste du ätit? inte den blekaste
66. Vem såg dig naken senast? haha
67. Vad är det för färg på din tandborste? gul och silver
68. Hur imponerar man på dig? jag vet inte riktigt
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? olika
70. Har du någon piercing? nej
71. Din största vinst? no idea
72. Civilstånd? singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, blogg.se, massa bloggar
74. Är du fåfäng? det tycker jag inte
75. Ångrar du någonting du gjort? det finns saker jag ångrar
76. Hur gammal är din pappa? han fyller 40 i oktober
77. Vilket är ditt drömjobb? har inte listat ut det än
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? ja.
79. Vad har du haft för husdjur? katter och nu kanin
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? det sista jag gör på kvällen och det första jag gör på morgonen är att kolla mobilen. jag tycker justin bieber är snygg. jag har en blommig vägg i mitt rum.

81. Svär du ofta? ja
83. Kan du åka slalom? ja,men jag gör det inte speciellt ofta
84. Vad har du ätit i dag? tacos 
85. Vad har du för utbildning? grundskolan eller inte riktigt
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? vet inte
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? jaru,kan ta ett tag att räkna upp

88. Vilken är din bästa egenskap? glad,
89. Vilken är din sämsta egenskap? ganska dåligt självförtroende..
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? kommer inte på någon
91. Saknar du något? ja,som fan
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? jorå,inte livsviktigt men..
93. Vad gör dig ledsen? falska idioter
94. Vad gör dig glad? världens bästa vänner
95. Har du varit gift eller förlovad? nej
96. Vad ska du göra i helgen? på lördag ska jag träffa konfagruppen första gången
97. Vad är det knasigaste du gjort? finns mycket.
98. Vad har du för laster? what?
99. Vem är din förebild? det varierar
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? dö av framför en film i sängen,är trött som ett as


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0