that face of an angel

Hej,idag har jag varit i skolan,sen när jag skulle cykla hem så regnade det,trevligt att cykla hem i regn med en tygjacka:):)
Innan jag kom till Alvägen så kom Simon cyklandes bakom mig och skrämde livet ur mig..Så cyklade med honom upp för halva backen innan han svängde av och jag fortsatte uppåt,hatar att bo längst upp i en backe som är typ 500 meter lång,kul o cykla!
Nu så sitter jag och pluggar i sängen,men funderar på att förflytta mig till skrivbordet,enklare att skriva då ju.
Förresten så regnar det nu också,blåser gör det för den delen också,låter hela tiden som att nån står och klöser på mitt fönster men det är en jävla buske,blir seriöst rädd..
Men ska plugga vidare,hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0