stereo hearts

Hej,förlåt för att jag inte bloggade innan jag drog igår,men de va bara för att de tog så jäkla lång tid med maten..Kom iallafall hem runt 20 över 12,kände mig som en isbit ungefär va sjukt kallt att gå!
Somnade halv 2 och klev upp 8 sen vid 9 åkte jag till Kramfors fördrev tiden i hockeyhallen tittandes på en träning tills klockan blev 12 och det var match,matchen var inte speciellt mycket att se,Kramfors spelade inte speciellt bra,och efter slutsignalen hade gått blev det världens jäkla slagsmål på plan,typ halva Skellefteå stog och slogs med typ halva Kramfors så 5 Kramforsspelare fick utvisningar eller ja 5+20 minuter och 5 Skellefteå spelare fick 5+20 minuter. Dock så var det fler som slogs men dom här va värst,haha..
Men sen jag kom hem vid 4 har jag inte gjort så mycket och sen vet jag inte heller vad jag ska göra,hade tänkt gå och lägga mig i en vettig tid ikväll iallafall!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0