life is too short for "what if" live your live with "i did".

Ska gå och lägga mig nu,har varit uppe alldeles för länge den här veckan,för mycket tankar snurrar i huvet.
Jag vill inte att det ska vara så här,jag vill inte må så här,jag mår så jävla dåligt..och jag vet inte vad jag ska göra,jag vet inte ens vad jag har gjort för att förtjäna att må så här,snälla kan inte allt bara bli som vanligt igen?
Jag vet seriöst ingenting,ingenting längre,har ingen jag kan prata med om det här.Så jävla less,alla ser mig alltid som den tjej som alltid är glad,och det är hon jag vill vara inte en tjej som är så jävla less på allt.
Men jag vet iallafall att jag ska göra allt för att vara den glada tjejen igen.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0