i want to be the girl you fall for

Hej,min dag har varit helt okej,hade hemkunskap första timmen och då fick vi sluta 1 timme tidigare så vi fick 1 timme och 20 minuters rast innan so:n. Sen på elevens val sista timmen gjorde vi inte så mycket,vi gick mest runt och knäppte kort inne på skolan,skulle egentligen knäppa ute men det regnade..Förvånad? Nej..
Slutade tre tog bussen till stan och när jag skulle gå från bussen till Technichus vilket är inte ens fem minuter så hann jag bli genomblöt för det verkligen vräkte ner..
Känns jävligt bra att jag inte har någonting att plugga ikväll så ska snart duscha sen bara inte göra någonting,så otroligt skönt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0