i love that song

Hej,kom hem från Jossan för inte fullt en timme sedan. När Sigge hade ätit drog vi till coop och köpte halstabletter,sen drog vi till höga för Sigge skulle kissa sen bestämde vi oss för att dra till Jossan där hon och Tina va,när vi kom dit var vi ute en stund och sen kom Maja och då satt vi bara och snackade lite nere i Jossans källare.
Alla drog hem vid typ 10 i 11? Och när jag kom så var det första jag gjorde att ta en alvedon,sjukt ont i huvet igen..Och halsen är också värre. Imorgon ska jag också till höga tror jag,får se hur det blir.
Men först ska jag sova,och det ska jag göra nu,för jag får inte bli sjuk,får inte får inte får inte!
Puss

IDAG FYLLER JOSSAN 14,GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0