I heard that your dreams came true.

nybild..

På stan hittade jag snabbt vad jag skulle ha och jag köpte en riktigt snygg tröja till min bror bara för att,kände för att vara lite snäll så när han kom hem och jag gav honom en tröja vart han lite chockad men riktigt glad! Vi har kommit varandra mycket närmare när han flyttade!
Men innan jag åkte ner på stan så snackade jag med Tina och det blir så att hon sover här eftersom vi har konfirmationsupptakt klockan 10 imorgon bitti,blir trevligt det! Nu måste jag fråga Tina när hon kommer,haha hon skrev precis att hon bara skulle packa sen skulle hon ta cykeln hit.
Nu ska jag fråga pappa när det är mat är hungrig som ett as.
Hörs senare,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0