everyone has a happy ending,if you're not happy then it's not the end.

Nämen hej!
Idag har jag varit i skolan trots att jag inte mådde bra,så tog jag en alvedon och bet ihop,åkte upp till bondsjö och mötte Tina sen gick vi till Lara och fixade naturrutan sen vid 9 tog vi bussen till skolan satt där ett tag sen ner på franzén för lite idrott. Jag trodde jag skulle bryta ihop helt seriöst,hade så fruktansvärt ont i knäna så jag fick hjälpa till att kratta länghoppsgropen istället.
Efter idrotten var det bara att gå tillbaka till skolan för lunch sen matte efter det svenska sen gick jag hem och då kände jag också av knäna..
Nu sitter jag och kollar på idol och snackar med Lisa som jag ska träffa imorgon,vilket verkligen är på tiden!
Nu ska jag kolla vidare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0