don't wanna hit the wall like a lumberjack

Hej,min dag har varit lite upp och ner,många tankar som flyger runt uppe i huvudet..Både bra och dåliga,det är i såna här fall man vill att ens kompisar ska se på en att man behöver snacka,inte att jag ska behöva ringa för att berätta. Men jag tror jag håller vissa saker för mig själv ett tag.
Annars då? Jo skolan rullar på som den ska,inte mycket att klaga på.Förresten mötet med kulturrådet gick väl bra kom inte fram till så mycket men vi funderar på att ha någon slags av kulturdag för skolan,så det blir säkert bra!
Nu hade jag tänkt titta runt på lite grejer och se om jag hittar något smått och gått att lägga upp på bloggen,har en sak som kommer om ett tag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0