cykla litt.

Hej,sitter här med älsklingstina och vi kom hem för typ en halvtimme sen,först så cyklade jag och mötte henne då drog vi och cyklade runt bondsjö för att se om nån var ute men de vare inte så vi smsade Jonte för att se vad han höll på med och det visade sig att han var inne i stan så vi drog hem och lämnade Tinas väska sen cyklade vi ner till Mcdonalds och mötte Jonte,Erik och Jonte. Först satt vi och snackade i typ en halvtimme,eller ja pratade och pratade vi satt mest och kolla på när Tina och Erik satt och garva åt varandra eller dom garva åt varandras garv,haha..
Sen drog vi upp till Jonte N för att Jonte E skulle ha sina grejer sen tillbaka till donken men då vare bara jag,Tina,Erik och Jonte E så då snackade vi oså,sen drog jag och Tina åt ett håll och dom åt ett annat.
Sjukt kul kväll vare iallafall,lätt den bästa på länge!
Nu ska jag byta om sen krypa ner i sängen för att snacka sen sova,uppstigning 9 imorgon,trevligt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0