who i am

Hej,imorse när vi kom fram till Sundsvall fick vi veta att dom hade lottat om matchdagarna så min syster skulle inte spela idag och tränarna hade inte fått veta detta så det var bara att åka hem igen och när jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på film sen åt jag lunch sen runt 2 åkte jag upp till Kramfors för lite hockey!
Kom hem runt halv 7 då åkte jag med pappa och köpte pizza fast jag åt en sallad,är lite less på skräpmat..
Nu ska jag snart gå och duscha eftersom jag ska upp runt 8 imorgon för att vara på skolan 9,och jag ska gå och dom senaste dagarna har det varit minus grader på morgonen så jag kommer antagligen vara som en isbit när jag kommer till skolan imorgon.
Men sen kommer nog mamma och hämtar mig och då åker vi till Kramfors för ännu mer hockey,riktigt trevligt!
Nu ska jag iallafall duscha sen sova.
Puss
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0