i will never be the same without you

Hej,ligger i min säng och snackar med tjejen som jag ska bo hos i Italien,andra gången för idag jag snackar med henne,hon heter Lorenza och verkar sjukt trevlig så det här kommer nog bli grymt!
Håller även på att dö för att jag har sjukt ont i mitt knä,seriöst asså kan jag inte få byta knä med nån? Snälla? Inte?...
Men iallafall ska väl snart stänga ner datorn och sussa var det väl tänkt.
Ojuste innan jag säger godnatt så vill jag bara säga att 8:orna på min skola ska ha en loppis i helgen så på lördag är det loppis och på söndag är det loppis och auktion mellan 11-18 båda dagarna. Vi kommer hålla till på Murbergsskolan,så kom gärna dit det kommer säljas saker för bra pris och kommer även finnas fika till försäljning. Vi samlar pengar så vi ska få åka till Polen på klassresa i 9:an.
Men nu ska jag sluta skriva och stänga ner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0