i väntan på att tiden tills maten är klar ska gå lite snabbare

Hur Lång är du? 1,65 typ
Ögonfärg? blåa
Spelar du något instrument? njaa
Dina första tankar när du vaknar? att jag vill sova några timmar till
Vart befinner du dig just nu? i min säng,i mitt rum,i ett hus,i härnösand,i ångermanland,i västernorrland,i sverige,i europa,på jorden
Biter du på naglarna? nej
Vad har du för färg på trosorna just nu? vita och röda
Har du några husdjur? en kanin
Vem vet mest om dig? skulle nog säga tina,annars vet ju jag mest om mig.
Vad vill du ha just nu? en resa utomlands och pengar
McDonalds eller Burgerking? donken
Kan du sjunga? jag är förjävla dålig
Vad har du för skostorlek? 38/39
Vill du gifta dig? när jag blir vuxen,ja
Kommer du överens med dina föräldrar? japp
din naturliga hårfärg? lite mörkare blont
Vad ska du göra i morgon? något kul hoppas jag
Skor du hade på dig idag? har inte haft på mig några än:)
Vad sover du i? trosor och en stor tröja
Snygg färg? lila
Favoritårstid? sommar
Favoritmat? älskar mat i dom flesta former och smaker
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är ida
Hur svarar du i mobilen? hallå
Vad gjorde du kl 08 imorse? sooov
Sov du ensam inatt? ja
Vad var det senaste någon sa till dig? revbenspjäll
Druckit idag? juice
Vad är det för väder hos dig nu? kallt,mörkt
Godaste glassmaken? vanilj/choklad
Drömmer du mardrömmar? ibland
Favoritgodis? mycket
Hur många kuddar sover du med? 3
Längtar du mest efter just nu? felicia
Vad luktar det nu om du sniffar lite? schampo om mitt hår
Saknar du någon just nu? felicia,helt otroligt mycket.
Vill du ha barn? ja,men jag ska hinna växa lite först
Är det någonting som är stressigt? skolan..
Längtar du till din nästa födelsedag? jorå
Är du blyg? ibland
Tycker du att du har fin dialekt? haha inte vet jag...
Tycker du om snö? njarå
Vad gör du om 10 minuter? ligger kvar i min säng framför datorn och försöker få tag i lisa om hon inte svarar
Hur mår du nu? helt okej
Vad är din önskan just nu? att kunna göra om det som har blivit så fel.
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? världens bästa vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0