who you are

Hej,har haft en sjukt nice kväll,jag och Sigge drog till Maja och nästan på en gång så drog vi till Rebecka där även Lina & Jossan var,då drog vi ut och cyklade till Niklas och skulle skrämma han och Kribbe,men vi failade lite...Så vi gick in och stog i hallen och då var Albin där också,men vi stog där i hallen typ 20 min innan vi lyckades få med dom ut och då kom Leila,så då gick vi ut på gatan och va ute i en kvart men då vart de så jävla kallt så vi gick in till Niklas igen och satt och kollade på tv och bara chillade och efter ett tag kom Erik och Eric,fett chill var det iallafall.
Sen kom mamma och hämtade mig och Sigge halv 11 och då drog alla andra tjejerna också för dom skulle ha bandycup imorgon,lycka till tjejer!
Nu ska jag gå och lägga mig ska upp rätt så tidigt imorgon och kolla på handboll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0