om du orkar läsa är du bra:):)

13 HAR DU:

Ett förhållande:
nej
En bästa kill-vän: ja
En bästa tjej-vän: ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: nej eller ja,äh jag vet inte riktigt
Fått ditt hjärta krossat: ja.
haft ett one night stand: nej
Skrikit åt en lärare: det tror jag inte
Kysst någon och sedan ångrat dig: nja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: nej
Snusat: nej


11 DAGENS:

Klädsel: leggings,linne,pösig tröja,strumpor,underkläder o converse.
Frisyr: utsläppt
Vill ha: en iphone 4s 
Låt: olika
Drog: temple run...
Saknad: felicia,saknar henne som fan:(
Sjuka: ont i huvet 
Köp: inte köpt någonting idag

Godis: har inte ätit godis idag

Attityd: jag vet inte rikigt,lite olika

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: herregud


9 FÖRSTA

Bil: jag kör inte bil och jag vet inte vad mamma o pappa hade för bil när jag var liten,trore va en volvo

Kärlek: de kan man ju fråga sig
Husdjur: katter
Semester: mallorca
Jobb: brukar inte jobba på "riktiga" jobb utan jobbar typ i farmors stuga oså
Konsert: ingen aning,har liksom inte varit på någon riktigt stor konsert
Fylla: Ingen


10 SENASTE

Personen som sms:ade dig: rebecka
Personen som du kramade: anna tror jag
Personen som ringde dig: tinas mamma
Personen som du ringde: mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: rebecka.
Alkoholdrycken: dricker inte
Bilfärd: till skolan imorse
Filmen du såg: dear john
Gången du grät: i söndags
Måltiden: korvstroganoff

8 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: Jorå,kanske 
Våga hoppa bungyjump: nja
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: det beror ju på hur personen är i personligheten
Kalla dig själv lycklig: jorå
Kunna gråta över en kille: mm..
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: om det var nödvändigt,ja

Kunna springa 50mil: om jag hade jävligt bra kondition,men annars nej

8 VAD:

Gör du just nu: svarar på frågor och lyssnar på musik
Ska du göra imorn: skola,smyckesdesign och träffa majsan
Säger du till dig själv när allt känns svårt: pratar inte så ofta med mig själv
Har du med dig in på bion: mobil,pengar,oftast nått att tugga på och dricka
Är det för färg på dina byxor: har några,men alla är olika blåfärger
Är det för väder hos dig just nu: kallt men inte superkallt
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: håret,eller ögonen
Skulle du göra om du vann på lotto: shoppa och resa

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. sovtröja
2. trosor
3. hårsnodd
4. tjocksockar
5. hotpants
6. hårnålar
7. täcke över benen


BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: nja,beror på

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15
Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: ja

Använder du huvtröjor: en av dom bästa sakerna som finns ju
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: jag vet inte riktigt
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: jag vet inte,olika,det beror på vem personen är.

 

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång 
Sommar eller vinter: SOMMAR!!!!!
Vilken ålder har varit bäst hittills: 13 eller 14,
Sova på sida, mage eller rygg: mage/sidan
Kramar eller kyssar: beror på med vem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0