mirror

Hej,har inte varit hemma på hela dagen så det är därför jag inte har bloggat någonting alls idag. Skolan idag var helt okej,hade engelska prov idag,kändes faktiskt riktigt bra,med tanke på att jag inte hade träningspapperet så jag läste bara lite ur boken utan att veta om det var det jag skulle kunna,men kan nog få ett C iallafall,hoppas jag!
Sen hängde jag med Tina hem och sen drog vi ner på konfan,och fyfan vad vi skrattade,hela kvällen,så otroligt skön grupp!
Efter konfan kom pappa och hämtade mig och vi åkte och handlade för jag ska ha med mig fika på spanskan imorgon,vi såg på film hela lektionen idag och ska se hela lektionen imorgon,så otroligt skönt.
Nu ska jag duscha sen se på film,så vi hörs imorgon någon gång!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0