men sen kom gryningen

Min bror drog iväg till nån kompis så han kunde jag inte umgås med så istället har jag suttit på mitt rum och försökt fått ihop en önskelista som jag ska ge till mamma och pappa,är dock långt ifrån klar,hatar att när man väl ska skriva ner vad man vill ha så kommer man inte på någonting och när man inte ska skriva någonting kommer man på hur mycket som helst..
Så alltså har min kväll varit ganska tråkig och för tillfället är det typ bara jag som är vaken i huset tror jag,eftersom min bror inte hemma och jag vet inte om han har någon nyckel,får smsa honom och fråga när han kommer hem för jag är trött och vägrar sova med ytterdörren olåst eftersom jag har rum typ 5 meter från dörren så..
Men nu ska jag sluta tråka ut er med alla oinressanta saker som har hänt den här kvällen,hörs imorgon.
Godnatt,puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0