i love you,i still do


snygga brudar som får stå för bilden.

Hej,filmen ägde,längtar fan till nästa del,dock kommer den om typ ett år..
Skulle egentligen blogga innan jag drog till stan men det hann jag inte..Åkte med pappa kvart i 4 typ och lämnade Moa på hennes träning och då va Sigge på höga så hon fick åka med till Stan och där fördrev vi tiden tills det var dags att dra sig mot bion och där mötte vi även upp Leila och Julia!
Efter bion skjutsade vi hem Sigge och sen drog jag och pappa på Coop och handlade och nu har jag nyss duschat och håller på att fixa det sista på min presentation,men jag bloggar istället.
Men måste fixa det nu,återkommer!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0