maybe you're my mr.right

Hola amigos!
Min dag har varit super och min lilla älskade Tina har skaffat pojkvän,de är supersöta!
Jag slutade vid 10 i 2 och satt och väntade på Carro till 10 över för jag skulle snacka med henne när vi skulle gå hem men då så skulle hon självklart inte hem utan hon skulle på stan med Nathalie,så jag hade suttit och väntat 20 minuter i onödan..Så jag gick hem med Amanda istället.
När jag kom hem fikade jag lite sen satte jag mig vid datorn och lyssnade på musik och snackade med Tina,jag rensade även bilder på datorn för att jag hade tråkigt..
Jag har precis mätt mig och jag är 1.63 centimeter lång så nu behöver jag inte fundera längre,jag är iallafall längre än Tina!
Men nu ska jag göra no läxan sen städa lite på rummet,återkommer senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0