i wanna go

snälla ge mig sommar?

Hej,idag har jag varit i skolan och jag trodde det skulle vara ganska bra väder för imorse när jag vaknade var det soligt och när vi har NO så börjar det vräka ner regn,och efter No:n så skulle vi gå ner på konsthallen på stan och jag hade uppvikta jeans och skinnjacka och den tål typ inte regn och inte nog med det så hade jag tygskor till det,kan ju säga att när jag kom till stan var jag blöt igenom jackan och skorna..Sen var vi på konsthallen i en kvart sen var det bara att traska tillbaka till skolan själv i regnet dock så regnade det inte lika mycket,men lite och jag blev kall som tusan..
Men Albin var snäll och lånade ut sin tjocktröja till mig så jag slapp frysa!
Sen när skolan slutade åkte jag ner till stan först skulle jag gå själv men då följde Viktoria med som sällskap och efter en stund på stan gick vi hem till henne,och nu sitter jag här och pratar med Nathalie och ska göra läxan..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0