fortsätt meningen

Jag har insett att ... fredag kommer bli superbra!
Jag lyssnar på ... musik
Jag pratar om ... allt och inget
Jag tycker om ... musik
Jag avskyr när folk ... ljuger
Mina bästavänner ... är helt enkelt bäst
Min första vän hette ... kommer inte ihåg
Kärlek är ... toppen
När jag borstar tänderna ... står jag framför spegeln
När jag lagar mat ... blir det oftast gott
Jag tänder på ... killar som är sig själv
Det sexigaste yrket är ... inte den blekaste
Det är charmigt när ... killar vågar visa att de gillar en
Jag är rädd för ... spindlar 
Den värsta känslan är ... när man inte vet någonting
Den bästa känslan är ... när allt är toppen
Jag är bäst på ... att vara mig själv
Jag är sämst på ... att ljuga
Om jag vore ett redskap skulle jag vara ... en hammare
Jag kommer alltid att vara ... mig själv
Det finaste som finns är ... han
I sommar hade jag ... sjukt kul
Sist jag grät var ... igår till en film
Jag kan ... cykla
Jag kan inte ... lyfta en bil
När jag vill tänka ... gillar jag att promenera
När jag bakar .. blir det gott
Min mobiltelefon är ... bra
När jag vaknar på morgonen ... vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig ... funderar jag
Just nu tänker jag på ... Carro
Idag har jag sett ... solsken
Ikväll ska jag ... duscha
Jag vill verkligen ... åka på roadtrip genom USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0