fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå

Hej kära vänner!
Sitter här med min kära syster Maja,okej nu ska jag inte lura er att hon är min riktiga syster för det är hon inte,men hon känns som en syster!
Vi kom hem för typ 20 minuter sen efter att vi hade varit och grillat med Sigrid,Lisa och Julia vi hade det väldigt trevligt och efter ett tag kom Erik och Jonte och det var trevligt men det blev jävligt kallt..
Så nu sitter vi här och försöker tina upp och det går väl ganska bra,har redan börjat blivit varm!
Nu ska jag vara social med Maja och ikväll ska vi sova tidigare.
Puss

Kommentarer
Postat av: anna

hej, fin blogg

kolla/följ gärna min också :)

2011-05-22 @ 14:46:39
URL: http://annastinajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0