DAGENS

DAGENS KLÄDER: Svarta strumpbyxor,vitt linne och kort blå tröja
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS SMINK: Mascara
DAGENS VILL HA: Mycket
DAGENS KÖP: Fika på waynes
DAGENS PLANER: Dagen har redan varit,men jag var på stan
DAGENS BÄSTA: Stan med Amme!
DAGENS SÄMSTA: Skolan
DAGENS ROLIGASTE: TINA!
DAGENS TRÅKIGASTE: Skolan 
DAGENS MISSLYCKANDE: Missade typ stolen när jag skulle sätta mig vid datorn
DAGENS HUMÖR: Okej
DAGENS SJUKA: Ont i halsen
DAGENS LÄNGTAN: Sommar
DAGENS FUNDERING: Funderar på tok för mycket
DAGENS BEROENDE: Hålla på med mitt halsband
DAGENS SAKNAD: Felicia,Maja
DAGENS LÅT: Snälla bli min - Veronica Maggio
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Djävulen bär prada
DAGENS MÅSTEN: Ingenting
DAGENS MOTION: Idrotten och promenaden från bussen
DAGENS VÄDER: Kallt och regn..
DAGENS GODIS: Gott godis

Kommentarer
Postat av: amme

åh sötnos, tack för mysdagen! <3<3<3

2011-05-14 @ 21:01:27
Postat av: inte maja

vilken maja? :]

2011-05-15 @ 14:31:54
Postat av: Anonym

vilken maja? :]

2011-05-15 @ 14:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0