a person who never made a mistake never tried anything new.

Åh,jag känner mig så himla taskig för att jag inte skrev igår som jag sa att jag skulle..För att när jag hade skrivit igår så gjorde jag läxor först No sen tränade jag på spanska glosorna när det var klart var det dags att titta på glee och efter det duschade jag sen hann jag inte skriva..Förlåt!
Idag har jag varit i skolan och dagen har varit ovanligt bra för att vara torsdag och det brukar vara en av dom värsta dagarna,när jag slutade drog jag ner till stan med Tina för att ha smyckesdesign men innan det sprang vi in en snabbis på H&M och tittade om det fanns några fina bikinis och det fanns det och endast 50 kronor delen,blir stan med Tina och Amelia imorgon och då ska det inhandlas minst 1 ny bikini.
Men nu ska jag kolla på film,och snäll som jag är kan ni få en recension av filmen senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0