your world is my world

Hej,jag var inte i skolan idag heller men imorgon då så ska jag gå iallafall,jag klarar typ inte av att vara hemma för länge från skolan,visst är det skönt oså men man blir ju rastlös på en gång!!
Imorgon efter skolan ska jag klippa mig,men har ingen aning hur,men det visar sig väl,antar att jag bara kommer toppa det och klippa upp det lite,vill ju inte kapa av mig allt precis utan vill ha kvar det långa,men det slitna måste bort! Klipper mig lagom till födelsedagen också..Japp ni hörde rätt på måndag fyller jag år!
Men nu ska jag kolla lite på tv sen sova så jag vaknar upp pigg och glad, och orkar börja dagen med idrott.
Puss
måste vara ärlig,älskar hennes hår,vill också ha sådär lockigt,naturligt!!
blir väl kanske något liknande fast lite kortare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0