winter break

Hej,nu har jag äntligen lov så nu kanske jag kan få hyfsad fason på bloggandet! För ett tag sen så åt jag middag och innan det tränade jag,vi har fått nya träningstider på fredagar så nu har jag träning mellan 5 och 6,mycket bättre! För då hinner man tillexempel vara med kompisar efter träningen för de hinner man typ inte om träningen slutar 8, eller man hinner men inte att vara lika länge.. Tror ni förstår.
Skoldagen var super hade vikarie typ hela dan och han var sjukt lång 1.93(!) och sen var han ganska snygg också;) Men han va fett schysst man fick sitta och hålla på med mobilerna och så på lektionerna,han brydde sig inte så mycket om man jobbade eller inte,han gick typ runt och snackade med alla.
Nog om min dag nu,hörs senare,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0