when you smile i smile

Förlåt att jag inte skrev igår,men jag kom hem vid 11 igårkväll och när jag skulle skriva hängde sig datorn...
Ni kanske undrar varför jag inte skrev tidigare men jag var inte hemma någonting igår,först åkte jag ju på skolan sen åkte jag och klippte mig sen direkt upp på träningen sen direkt till kramfors för att se på hockey,Kramfors vann på straffar mot Södertälje som de aldrig mött förut och herregud vad spännande det var!! Jag tror aldrig i hela mitt liv jag har sett en match som är så spännande,det var världens spändaste stämning i hela hallen när någon missade mål skrek typ alla "neej" eller "ooh",haha.
Men nu måste jag klä på mig och fixa mig ska ner till birsta vi hörs ikväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: ALICE - Fotoblogg

Fin blogg du har! Hänt något kul i veckan? :)

2011-03-19 @ 21:42:00
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0