i never let you go

Godkväll,min dag och kväll har spenderats med anna,har ine varit med henne på såhäääääääääär länge så det var dags att vi hittade på något! Efter skolan drog vi oss hem till mig,vi höll i stort sett på att blåsa bort,det har banne mig blåst orkan konstant i typ tre dagar,så nu får de vara nog nu vill jag ha värme och bar mark!
När vi hade kommit hem fikade vi och sen bestämde vi oss för att gå på bio,vi så never say never i 3D,den var bättre än väntat och faktiskt intressant! Träffade även Amelia där,när filmen va slut så skjutsade vi hem Anna och sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och smsar med både Amelia och anna och har även hittat massa bilder från förra året som hade försvunnit men nu hittade jag dom!
Men nu ska jag fixa lite sen sova!
Puss och godnatt!
vi bjussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0