boys don't cry.

Hola amigos!
Skrev aldrig nånting igår när jag kom,jag kom hem vid 8 fast vid 11 var vi klara med att sätta ihop tvbänken,vi köpte en på ikea så nu står alla möbler huller om buller för vi ska ta ner soffan uppe och ta upp soffan nere,haha. Annars gick vi mest på ikea och skulle kolla lite på möbler oså,annars fick jag mest peka på vad jag önskar mig när jag fyller år,på måndag är det bara en vecka kvar! Men fick med mig en tröja hem från gina tricot!
Nu måste jag vara lite med Carro som sitter här bredvid mig och spelar mobilspel på min mobil,hörs sen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hoppas allt är fint med dej? kram

2011-03-09 @ 18:27:27
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0