super bra kväll med super bra människor

h
Har haft en toppen kväll kan jag lova!
Carro kom hit vid halv 6 då gick vi ner till tivolit med Nathalie och Julia där vi mötte Sigrid och Lisa. Efter ett tag kom Jossan och då åkte vi lite karuseller och jag har fortfarande 2 biljetter kvar men det är två dagar kvar på tivolit så..
Sen kom Albin,Jesper,Emil,Viktoria och Felice så då var vi med dom sen vid halv 11 drog ett gäng ut till Albin och skulle kolla på film men det sluta med att det bara var Emil och felice som kolla och vi andra drog och spela golf,vid 12 blev det så jäkla kallt så då gick jag och Carro hem så jag kom hem vid halv 1.
Imorgon ska jag ner på marknaden ett tag med Carro sen på kvällen vet jag inte vad jag ska göra,hittar kanske på något,men nu ska jag slå på en film och snacka med Carro!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0