sju sorger

Förlåt för så dålig bloggning,men eftersom det är min blogg så bloggar jag när jag har tid.
Idag sov jag till 11 sen klev jag upp och fikade sen duschade jag och runt 2 så drog jag och syster bort till mormor för att jag skulle klippa buskar=tjäna pengar. Men precis när vi kom dit så började det regna så vi fikade lite först sen gick jag ut. Drog hem vid halv 5 då städade jag undan på rummet sen åt jag vid halv 7 nån gång,när jag hade ätit skulle bror upp på Högslätten så vi lämnade han där sen in på Ica för att köpa marshmellows sen vidare 500 meter för att plocka upp Rebecka sen vidare till smitingen för grillning med härligt folk!
Det var jag,Rebecka,Sigrid,Leila,Jossan,Julia,Erik,Daniel,Chrille och Viktor och Maja kom lite senare,super mysigt var det iallafall!
Nu är jag sjukt trött men ska väl sitta här ett tag till antar jag sen se på film,vi hörs imorgon någon gång!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0