midsommardagen

Hej,min dag har bestått av slöande framför tv:n,somnade runt 4 imorse och vaknade runt halv 3.
Igår så var jag först uppe på murberget och efter det cyklade vi upp till familjen Åhman där vi skulle spendera kvällen vi spelade brännboll sen började vi grilla och när vi hade ätit var klockan kanske halv 9 så då ringde jag Tina och gick och mötte henne när hon kom så skulle vi leka lekar men jag och Tina var bara med på 2 stycken för sen gick vi över gatan till Jesper och kollade på Jönssonligan sen gick vi ner till Tina ett tag sen gick vi tillbaka till Jesper och kollade mer på Jönssonligan sen cyklade jag hem runt halv 1,dock med bara en sko..Men det är en annan historia..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0